środa, 9 lipca 2014

Opodatkować nierząd, wprowadzić monarchię

Opodatkować prostytucję, bardzo chwalebne. Z jedną uwagą, nasi władcy powinni zacząć od siebie i najpierw otaksować swoją nierządną działalność. Na burdele przyjdzie czas w drugiej kolejności!

Wreszcie nadeszły upały, jak długo potrwają, nie wiadomo. Może by tak wprowadzić podatek od dni słonecznych z progresją zależną od wysokości temperatury w cieniu. Dla podreperowania upadłego budżetu to zawsze jakiś promyk nadziei.

Powoli stajemy się krajem jednego Oligarchy, Nierząd sprzedaje wszystko Kluczykowi. Moja propozycja, Kluczyk na Prezydenta i Premiera w jednej osobie, a potem niech wprowadza monarchię dziedziczną.

Stefek Niesiołowski dostał znowu swoje pięć minut i szaleje po zaprzyjaźnionych telewizjach, jego występy to jak zwykle, miód na moje serce. Pokazujcie Stefka codziennie z rana, w południe i wieczorem. Od jakiegoś czasu nie widać "Profesora" Bartoszewskiego, czemu, on też jest świetny!

Moja ulubiona Profesor, Joanna Senyszyn wieszczy kompromitację Polski w nowej kadencji Parlamentu Europejskiego. Bez Pani Profesor, Profesora Pastusiaka i paru innych tuzów, nasz kraj według słów byłej deputowanej zbłaźni się i utraci wiarygodność. Ja jednak wolę, aby w PE reprezentowały mnie "oszołomy" niż ekipa eseldowskich Europejczyków.

Radzio Scrooge, występuje w TVP Info i broni zażarcie swojego prawa do nie płacenia za knajpiany rachunek. Jakże to żałośnie małostkowe i mówi wszystko o mentalności tego światowca z Koziej Wólki . Jestem wściekły, powiada pan S, bo kelner nas podszedł i  wino było za drogie. Dwie prawdziwe opowiastki z życia Zaradnego Radzia.
Pierwsza, obiad z Janem Rulewskim. Jan legenda Solidarności nie był zamożny więc na wspólnym obiedzie zamówił i zjadł jedynie przystawkę. Radzio skonsumował obiad trzy daniowy. Na koniec poprosił o rachunek i wyłożył na stół połowę kwoty za konsumpcję. O zdarzeniu opowiadał sam skonsternowany sytuacją Rulewski.
Druga, kilka lat temu w dworku rodziny pod Bydgoszczą miał miejsce wybuch w Range Roverze Anny, żony Ministra. Prasa i służby podejrzewały sabotaż z udziałem obcych służb. Cóż się okazało, ZaRadek kazał w aucie małżonki zamontować zbyt tanią instalację gazową i to ona była przyczyną wybuchu.

Kolejna wielka radość, od 25 czerwca Mongolia zniosła wizy dla obywateli UE. Wreszcie spełnią się moje marzenia i odwiedzę Ułan Bator!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz